مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۱۰ آذر
حس می کنم، سکوتم از رضایت نیست شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۱ شماره ثبت ۱۲۰۵۵۷
بازدید : ۱۰۶۴ | نظرات : ۸
آخرین اشعار ناب علی معصومی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
حس میکنم
ای عشق باور میکنم آوازه ات را
نقش و نگار و جلوه شیرازه ات را
با هر نفس در بامداد آرزو ها
حس میکنم در سینه عطر تازه ات را
مثل پر شالی که در دستان بادی
با هر نسیمی خلسه خمیازه ات را
گم می کنم اما میان زورق خود
پهنای اقیانوسیِ اندازه ات را
جغرافیایی از تب و تاب بهاری
وا کن به روی عاشقان دروازه ات را
♤♤♤
💠💠💠
سکوتم از رضایت نیست
تو آخر حاصل عمر مرا بر باد خواهی داد
مرام بی وفائی را به عالم یاد خواهی داد
سر شبپرسه های گاه و بیگاه تو فهمیدم
نشان آشیانم را به هر صیاد خواهی داد
من آزادم ولی چشم هوسناک تو می گوید
دلم را ذره ذره دست استبداد خواهی داد
اگر چه آبی از انگشت دستانت نمی ریزد
ولی از شوکران خصم مادرزاد خواهی داد
به غارت می بری سرمایه آئین و دینم را
به دوشم کوله بار مسلک الحاد خواهی داد
به دادم میرسی آیا؟ نمی دانم، ولی بی شک
گلویم را طنین سرکش فریاد خواهی داد
سکوتم از رضایت نیست میدانی و میدانم
مرا دست قمار هرچه باداباد خواهی داد
♤♤♤
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مانند همیشه عالی سرودی بود
شعربسیار خوش آهنگ
زیباوپرمعنی بود
دستمریزا
لذت بردم
پاینده و برقرار باشی
درود برشما