جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
خاطراتم کهنه شد اما هنوز
مهر تو در سینه ام می پرورم
با جنونی تازه درگیرم ولی
تاج عشقت را نهادم بر سرم
من هنوز از دور می بینم تو را
کوچه ها از انتظارم خسته اند
ماه و خورشید و زمین و آسمان
در به روی دیده ی من بسته اند
ابر دلتنگی نمی بارد ولی
چشم من هر لحظه گریان میشود
در شب تنهایی ام با یاد تو
سینه ام هر دم پریشان می شود
بعد تو دیگر ندیدم خنده را
لب فرو بستم شکستم مهربان
نیمه جانی را کشاندم در پی ات
با غم عشقت نشستم مهربان
خاطراتم کهنه شد اما دلم
میتپد با خاطرات تو هنوز
نیمه شب در کوچه ی دلواپسی
می نشینم با چراغی نیمه سوز
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.