رفیق نیمهره بودن پَشیزی همنمی ارزد
محبت ارزشی دارد نباید رایگان بخشید
------
چشمهایت سمی است وباعث مرگم شود
مردنی اینگونه درراه دوچشمت آرزوست
------
رنگچشمت قهوهای امانمیدانمچرا
تانگاهم میکنیجانممیآیدبرلبم
----'
شدیباعث که یکشاعرجوان گرددبهاشعارش
چهرازی هست درچشمت کهایندل.رابلرزاند
----
مگرعاشق شدی مجنونکهاشعارت چنین زیباست
دلیلش رنگچشمانش واینبیدارماندن ها
----
دوچشمانت شده باعث دلمجنون بلرزانی
نبندیپلکهایتراکهمرگ شاعرت حتمیست
-----
دلچراکرگشتهای اینچشمهامال تونیست
هرچهمی.گویی بگوجانرافدایش میکنم
----
شاعرم الهام میگیرم زچشمانت عزیز
ایناشعارمنتقدیم چشمانتوباد
-----
شعرهایم رابخوانتقدیم قلبت کردهام
باعث الهام اشعارم دوچشمان توبود
----
دلم پسدادهایاماچراصدتکهاش کردی
مگررسم امانت رازخاطربردهایبیرحم
----
من فدای چشمتواین قدرطنازینکن
فرصتیدیگرنماندهبادلم بازی نکن
-----
بوسهایکوتاه میخواهم ازاین قندلبت
قندمنبالاست دکترها جوابم کردهاند
---
لحظهای. همخواب برچشمم نیامدبیوفا
چونبرای شعرها شبزندهداری کردهام
دکترم تجویز کردهنیمهشب هنگام خواب
تاسحربایدتورامن بوسهبارانتکنم
---'
بوسهای کوتاه وشیرین بازازکنج لبت
دکترم فرموددارویم فقط لبهای توست
---'
تک بیتهای بسیار زیباییست👏👏🌺🌺