سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      فرقی نیست

      شعری از

      جواد ملکی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۱۱ شماره ثبت ۱۲۰۳۷۱
        بازدید : ۱۹۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر جواد ملکی
      آخرین اشعار ناب جواد ملکی

      گاهی میان رفتن و ماندن فرقی نیست
      آنجا که در نوشتن و گفتن شرمی نیست 
      باید خیال کبوتر شدن را رها کنم 
      وقتی میان زمین و آسمان فرقی نیست 
      اگر که می شود اینجا کمی درنگ کن؟
      باور بکن که در جهانِ بدون تو حرفی نیست 
      هرجا که می روی آنجا خزان کنی 
      حتی اگر تو جان ببری حرفی نیست 
      به دل بگویمش ای دل صبور باش
      ولی میان صبر و جزع فرقی نیست
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۰۸
      درودتان خندانک
      خندانک خندانک
      محمد اکرمی (خسرو)
      يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۵۷
      درود
      زیبا سرودید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      نیلوفر تیر
      يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۲۱
      زیبا بود بزرگوار خندانک خندانک درود بر شما خندانک
      نرگس زند (آرامش)
      يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۱۲
      درود بر شما خندانک
      زیبا بود خندانک
      سارا (س.سکوت)
      يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۵۰
      درود بر شما بزرگوار
      زیبا بود خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0