شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
قسم به لحظه ای که تو را دیدم
به وقاری که در نگاهت بود
قسم به لحظه ای که میرفتی
به دلی که چشم به راهت بود
قسم به معصومیت چشمانت
به متانت عبورت ای عشق
به قدی که شبیه سروی بود
قسم به تو و حضورت ای عشق
به اشکی که میچکد هنوز از من
به دلی که می تپد به یاد تو
قسم به چشم شبیه دریایت
به زلف شانه زده در باد تو
به لحظه ای که نفسم میگیرد
به غروبی که دلشوره ها دارم
قسم به وفاداری مجنون
که تویی فقط و فقط یارم
قسم به سکوت شبی دلگیر
به همان شبی که شدم بی تاب
به غربتی که در آن می میرم
به لحظه ای که تو آمدی در خواب
به غم نشسته در چشمت
قسم به خنده ی لبهایت
قسمت میدهم به خدای عشق
مرا بخوان تو به شبهایت
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روایت داریم هر کی در شعرش از 24 تا یکی کم.. قسم یاد کند.. هر آرزویی در اعماق قلبش دارد به آنی برآورده میشود..😎
کتاب سیبی از شاخه مهر.. صفحه 00611 سطر سوم.. نوشته شیخ شاهزاده خانوم نابی..😌🤭
اینم قشنگ بود
درود بر شما