دست برزانوگرفتن کارمردان استوبس
ورنهآنکهبیخیالاست روبهپایین میرود
-----
نمیدانمچراسرداستلبهایتعزیزدل
مگرجزعاشقتبودن گناهدیگریکردم
-----
میوه باغدلم ارزشچیدن راداشت
چشمزیبایتومحصولمرادادبهباد
-----
توراهرلحظه میبوسم ولیسرداست لبهایت
همهگوینددیوانهفقط.یکعکسمیبوسد
----
شیردخترها شماچونباعث آرامشید
عمرباقی ماندهام صرفدعابهرشماست
------
خندههایی کهدراینعکس شمامیبینید
هست معلوم یکیجانبهلبش آمدهاست
-----
بهنامردی تودردنیامقام اولی داری
چراعاشقنبودی عمرشاعرراهدرکردی
----‐
دردلت نیست تویکذرهمحبت یاعشق
دلشکستن هنریهست کهتوداریوبس
----
گریههای پیرمرددرسالمندان دیدنیست
بازهمدرخوابخوشپروانهاشرادیدهاست
-----
چونبدون.عشقعمرمرابه پایانبردهام
معنی شعرمرادیوانههافهمیدهاند
-----
بازهمشبشدچراماهینمی بینم ببین
پشت ابربیوفایی بازپنهانگشتهای
-----
چشمانتطارچشم سیاهت نشستهام
پیعامتورسیدکه زچشمت فتادهام
-----
لحظه تلخ وداع توفراموش نشد
آتش عشقدراین سینهکه.خاموش نشد
-------
هرچه گفتم زوفاگفت که خاموش حمید
چوندراین دوره فقط رنگوریابسیاراست
-----
درودبرشما استادعزیز
زیباودلنشین بود