جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
چشم تو شبیه شعر باران
در ردیف مژگان تو شبنم
هر قافیه مبهوت نگاهت
شاعر شدم از عشق تو کم کم
کاری کن از این سینه ی آشوب
شعر تو ببارد روی دفتر
از شرم نگاه مهربانت
باید بشود چشم غزل تر
کاری کن از آسمان ببارد
صد قصیده بغضِ ابرِ دلتنگ
باید که بشوید این دو رنگی
تا غزل شوم، ساده و یکرنگ
باید که شعور شعر عشقم
با تو برسد به قدر دیوان
باید بشوم شاعر چشمت
کاری بکن ای پاکی باران
گیسوی تو امواج پریشان
هر کلام تو شعر و ترانه
کاری بکن ای وسعت دریا
عاشق بشوم به این بهانه
باید که غزل غزل دو چشمت
جاری بشود به سینه من
باید بنویسم از تو دائم
شاید که شدی قرینه ی من
…
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مهدی جان
موفق باشی .