جمعه ۲ آذر
بهاره دختر جان شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۱۲۰۰۸۶
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
فصل ِ آلوچه ( فصل و یا زمان رسیدن گوجه سبز )
بهاره لاکو جُن فصل ِ آلوچه
تی یاره کیشِه گیر هی بزن موچّه
غروبُن بال به بال لیله کوه جاده
چای ِ لاهیجُن بوخورین با کلوچه
برگردان ِ پارسی
دختر زیبا الان فصل بهار است و وقت ِ خوردن گوجه سبز
و چقدر زیباست که در این لذت ملس، یارت را بغل کنی و بوسه بر او بباری
بعد غروب هر روز دست در دست یارت در جاده ی منتهی به لیلا کوه عاشقانه قدم بزنید
و با هم در این غروب های ِ دل انگیز، چای لاهیجان بنوشید و کلوچه ی لنگرود را نوش جان کنید
احمد پناهنده ( الف. لبخند لبخند لنگرودی )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.