جمعه ۱۱ آبان
جنابِ شعرِ من شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۱۲۰۰۵۳
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
امید دلم در تاریکی شب جا مانده
بیا وبهارش باش
جنابِ شعرهای من
خوب میدانی که دلتنگم
چه بوی خوشی میدهد آسمان
پنجره را باز کردم
باران می بارد
هوا مست شده
لطفا...
پیک ضد دلتنگی برای من بیاورید
تا جنابِ شعرم را
مهمان کنم به نَهان خانه یِ دل
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
به نقد شاهزاده ی مهربان
جناب شعرهای من
خوب میدانی که دلتنگم
در تاریکی شب جا مانده
امید دلم
بیا و بهارش باش
اینگونه ویرایش شده🌺💚🌱🌺
|
|
نقدها و نظرات
|
ای جانم که با حضورت جان تازه میگیرم استاد خوش ذوق💚💚💚💚💚💚 باعث خرسندیست جان دل که در کلاس درس شما آموزش میگیرم🌺💚🦋🦋🦋🦋🦋🦋😍😍😍 | |
|
سپاس از حضور پر مهرت🌱🦋🌺🌺🌺 | |
|
ممنون از حضورتون باعث خوشحالیست🌺🦋🦋🦋🌱🌱🌱🌱😍😍🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یه سر و گردن بالاتر از شعرهای دو سه روز پیشت بود
آفرین
جای تو بودم یکم عبارات رو جاهاشون رو عوض میکردم..
مثلا صد در صد *جناب شعرهای من* رو اول میآوردم
جناب شعرهای من
خوب میدانی که دلتنگم
در تاریکی شب جا مانده
امید دلم
بیا و بهارش باش
و الی آخر..
شاد باشی دوست خوبم