پنجشنبه ۱ آذر
آزادی شعری از فاطمه معادی(بانو)
از دفتر زنانه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۱۱۹۹۰۲
بازدید : ۳۳۶ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر فاطمه معادی(بانو)
آخرین اشعار ناب فاطمه معادی(بانو)
|
در مسیری کوتاه اما طولانی
چه برسرت آوردند بانو
که قامتت خمید و افتادی
خون یک ملت به جوش آمد
گیسوانت را که تاب دادی
خون ها ریختند بعد ازتو
در پای درخت آزادی
در رگ و پی هر دختر
مهسائی پدید آمد
در کنار تیر دروازه
عکس های از نور خدا آمد
پیر فلک بودش به اسم
سنش اما نه ساله بود
مادری صبح سحر
در کوچه ماتم زده بود
پسرش سطله زباله ای را
آش و لاشش کرده بود
قاضی القضات شهر
باحکم اعدامش شکارش کرده بود
حکم ها را یک به یک اعدام کردند
بی گناهان را همه بر دار کردند...
|
نقدها و نظرات
|
درود چشم حتما استاد صادقی بزرگوار | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و تامل برانگیز
بی خون من و تو نشوند غرق امیران و وزیران
باشد که به خون جگرم آب دهم نخله ی ایران
- خسرو -