جمعه ۲ آذر
حكايت باد شعری از آذین پژوهش
از دفتر حس غريب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۹۸۵
بازدید : ۹۹۳ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب آذین پژوهش
|
يادم ميــ آيد
شكست !
گردن شعرم ....
وقتي
بــــاد
چكنويس هايم را
بلند بلند ميخواند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.