سه شنبه ۱۵ آبان
بخوابم بیا شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۱۱۹۶۴۳
بازدید : ۴۳۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
من بی تو با این همه سال تنهایی
من بی تو بگو اینکه الان تو کجایی
من خودم را در تو گم کرده ام
روزگارم را پر از غم کرده ام
تو نگو که از دل غمگین من می گذری
از لحظه لحظه ی احوال من بی خبری
باز شب و دلتنگی و باز غربت و تنهایی
چقدر سخته این شبها در چشم انتظاری
وقتی برای تو می نویسم پر احساسم
هر شب بخوابم بیا که رو تو حساسم
کوچک همه دوستان گلم در این سایت وزین هستم.
|
نقدها و نظرات
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
|
درود بر استاد استکی عزیز و بزرگوار محتاج راهنمایی و ارشاد هستم. لطف می کنید جایگرینها را بفرمائید و اصلاح کنید ممنون تونمیشم 🙏🏾🙏🏾 | |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.