يکشنبه ۲۷ آبان
ردپا شعری از امیر طاهرخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۴۲ شماره ثبت ۱۱۹۵۲۱
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب امیر طاهرخانی
|
يه روز و نم نم بارون
منو تو و نگاهمون
اشكو خداحافظيا
تو آخرين قرارمون
خواستم صدات كنم نري
اما بغضم نميذاشت
دلم ميگفت بزار بره
اون كه تو رو دوست نداشت
چشامو بستم كه ديگه
نبينمت داري ميري
كه دستاي غريبه رو
به جاي دستام ميگيري
تو رفتي و چشماي من
دنبال ردپات ميگشت
اما ديدم كه پيششون
رد پاي يكي ديگست
تو رفتي و تنها شدم
با گريه هاي آسمون
تلخي اين تنها شدن
تو آخرين قرارمون
گفتم شايد خواب ميبينم
كه اين قرار آخره
رفتي و باورم نشد
كه اسمم از يادت بره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ساده زیبایی بود
خیر مقدم