شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
با بهاری شدن کوچه بیا
تا که هر فصل مرا تازه کنی
پرس و جو کن از دلم تا شاید
وسعت عشق من اندازه کنی
شوق دیدار تو در جانم هست
من هنوز از تو فقط میگویم
لا به لای خوشه های گندم
من فقط عطر تو را میجویم
جان من هر دو جهانم با تو
میشود همان بهشت موعود
عمر من گر که تو باشی با دل
میرسم به فصل خوشبختی زود
با شروع شعر زندگی بیا
قصه ام با تو تماشا دارد
تو بیا تا بنویسم هر شب
ماه من دو چشم زیبا دارد
بی تو از فصل خزان میترسم
از زمستان دلم آگاهی
با بهاری شدنم زود بیا
قاصدک گفت که تو در راهی
تو شدی تمام خوشبختی من
در کنارت به خدا نزدیکم
تو بیا باز کن این پنجره را
بی تو من کوره رهی باریکم
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از زمستان دلم آگاهی
با بهاری شدنم زود بیا
قاصدک گفت که تو در راهی
درودتان
شعر.. شگفتانه در وجود شما جاریست..