جمعه ۲ آذر
قصه ی دل شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ۰۴:۵۲ شماره ثبت ۱۱۹۲۱۸
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
قصه ی دل هرکسی
رازیست که به هیچ کس نتوان گفت
سجاده را بگشا وسر بر سجده بگذار
الله اکبر بااین طنین ..
چه زیبا رقص اشک آغاز میشود
هنگامی که ازته دل امن یجیب میخوانی
به نیت شفا وسلامتی،بازگشایی گره ازکاری و..
و هم نوا با دلی شکسته ادامه می دهی مشکلات اهل زمین را
ناگهان در میان هق هق ناله هایت هم نوا با یاکریم که عاشقانه لانه کرده در گوشه حیاط
یک لحظه به خود می آیی .
من کجام؟این جا کجاست؟
آری اتاقت,خودت هستی و خدا و اتاق وصدای گوش خراش کولرگازی
در فروردین ماه اولین ماه بهار
اما تو دلتنگی و دلت اردیبهشت آرام را میخواهد اردیبهشتی که بوی بهشت میدهد
آن هم از نوع شهر راز...
|
|
نقدها و نظرات
|
شرمنده نفرمایید عزیزم♥️🦋لطفتون به من بیکران هست | |
|
سلام برشما🌱🙏زیبا میخوانید لطف دارید خیر در راهتون🙏🌱🙏🏻🦋 | |
|
سپاسگزارم بانوعزیز 🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود مثل درون زیبای خودت..