میهن
به مردانت قسم آخــــر گلـــــــــــستان میشوی میهن
زمین ودشت وخـــاک تو چو بوستان میشوی میهن
بســــــــازم هست وبـود تو به خونــــم با وقار خود
شوم سهــــــــــپر برای تو تو آباد میشوی میـــــهن
جوان وپیری این کــــــشور تمامش در دفاع از تو
سپـــــارند جان بنام تو ، تو پیـــروز میشوی میهن
تو هستی هست وبودی من تو هستی روح درجانم
تو باشـــــــــی مادرم عشقم تو آرام میشوی میهن
قسم برخــــــــاک پاکی تو که بوی هر شهید درآن
به مثل عمبر ومشک است تواعمار میشوی میهن
زخون گـــرم شیرانت بسازند صد هزاران خشت
سهپرسازند زخشت وگل تو نام وار میشوی میهن
بناز ای میهن پاکــــــم به مردانت به شــــــیرانت
دفاع کـــــردن زناموست تو گلزار میشوی میهن
وطن ای جای ابایم زعــــــطرت میگــیرم طاقت
تو سال ها قهرمان بودی تو کامیاب میشوی میهن
شویم یک مشت فولادین برای حفظ هـــــر جایت
چو دشمن را کنیم برباد تو شادمان میشوی میهن
ندارم جـــــز قلم بر دست جهادم را قبول گردان
مشتاق آخرغلامی توست تو مشهورمیشوی میهن
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید