جمعه ۲ آذر
باب الجواد شعری از سید علوی
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ۰۰:۲۲ شماره ثبت ۱۱۸۹۲۷
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۱۷
|
|
تکیه گاه این گدا باب الجواد حضرت است
رزق ما بیچاره ها را شاه شخصا می دهد
سید محمدحسن پورسیدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود آقا سید بزرگوار
زیبا بود..