دلدار
دلدار من زیباست ،زیباتر از زیباست
دلدار من رعناست ،رعناتر از رعناست
دلدار من اخفاست ،اخفاتر از اخفاست
دلدار من پیداست ،پیداتر از پیداست
دلدار من دریاست ،دریا تر از دریاست
دلدار من صحراست ،صحراتر از صحراست
دلدار من لیلاست ،لیلاتر از لیلاست
کز غمزه اش رسواست،رسواتر از رسواست
دلدار من این جاست ،این جا تر از این جاست
دلدار من آن جاست ،آن جا تر از آن جاست
دلدار من بی جاست ،بی جاتر از بی جاست
دلدار من هر جاست،هرجاتر از هرجاست
دلدار من با ماست ،با ماتر از با ماست
دلدار من بی ماست ،بی ما تر از بی ماست
دلدار من تنهاست ،تنهاتر از تنهاست
دلدار من یکتا ست ،یکتا تر از یکتاست
دلدار من بیناست ،بینا تر از بیناست
دلدار من شنواست ،شنواتر از شنواست
دلدار من داناست ،دانا تر از داناست
دلدار من معناست،معناتر از معناست
درفکر من سودا ست ،سوداتر از سوداست
درفکر من غوغاست،غوغاتر از غوغاست
در فکر من موسی ست،موسی تر از موسی ست
بر دست او بیضاست ،بیضا تر از بیضاست
درفکرمن یحیی ست ،یحیی تر از یحیی ست
در وصف او اتقی ست ،اتقی تر از اتقی ست
درفکر من عیسی ست ،عیسی تر از عیسی ست
در نفس او احیاست ،احیا تر از احیاست
درفکر من طا هاست ،طاهاتر از طاهاست
برپای او اسراست ،اسراتر از اسراست
در فکر من یارا است ،یاراتر از یارا است
در غار مارایی ،مارا تر از ماراست
درفکر من اعلی ست،اعلی تر از اعلی ست
بالاتر از اشیاست،بالاتر از اسماست
درفکرمن ابقی ست ،ابقی تر از ابقی ست
هرگز نمی میرد،مانا تر از مانا ست
درفکر من والاست ،والاتر از والاست
همتای او کس نیست ،بیتاتر از بیتاست
درفکرمن مولاست ،مولاتراز مولاست
مولای هر مولاست،مولاتر از مولاست
آقای هر آقاست ،آقاتر از آقاست
دارای هر داراست،داراتر از داراست.
اولی تر از اولی ست،اُخری تر از اُخری ست
اَهدی تر از اَهدی ست ، وفی تر از وفی ست
جالب و زیبا بود
در ستایش رب جلیل