جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا رجبی(تحفه الفردوس)
آخرین اشعار ناب محمدرضا رجبی(تحفه الفردوس)
|
تفاحه الفردوس:
آسمان عشق مردان خدا
اول و آخر تویی،تو یاعلی
بهترین یار و ولی مصطفی
بهترین یاور تویی،تو یا علی
ای همه خورشید تابان در ظلوم
روشنایی هم تویی، تو یا علی
من غلام روسیاه و خستهام
شاه عالم هم تویی، تو یا علی
فاتح خیبر علی مرتضی
عشق زهرا هم تویی، تو یاعلی
بهترین مولود این زیبا بنا
ای تبرک ها، تویی، تو یا علی
با وفایی بی تو بی معنا شود
باوفایی هم تویی، تو یا علی
لب ز وصفت عاجز است ای پادشاه
وصف عالم ها تویی، تو یا علی
|
|
نقدها و نظرات
|
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️ ❤️ | |
|
خیلی ممنون لطف دارید،نماز و روزه شما هم قبول باشه انشاالله | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
خیلی ممنون از لطفتون که نقدتون رو گفتید، والا منم شهرام رو به امید نقد میذارم تا عیب هاش درآد ولی همه تعریف و تمجید می کنند شما اتفاقا بزرگواری فرمودید ناراحتی چیه🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.