جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا رجبی(تحفه الفردوس)
آخرین اشعار ناب محمدرضا رجبی(تحفه الفردوس)
|
به نام خدای فاطمه، من هستم گدای فاطمه
خیر النساء العالمین
ای یار و معشوق علی
ای دُخت زیبای نبی
ای مادر یاس شهید
عاشق شدم، دیوانه ات
ای مادرم، ای بهترین
تو مادر هر شیعه ای
هر شیعه ی حیدر علی
تو آیه ی تطهیر حق
تو ماه قلب مرتضی
تو نور آن خورشید و ماه
تو آسمان،توکهکشان
تو آن گلی که بوی تو
سر منشاء بوی زهور
تو دلبری تاج سری
در سینه پیغمبری
جان علی هستی و هم
تو یاس مولا ،سروری
ای مادرم ای فاطمه
بر ما نظر کن طَیّبه
در این جهان گر فایقی است
سرمنشأش هست مادری
بی لطف مادر نیست هیچ
بی لطف مادر هیچ هیچ
هر کس که دارد مادری
باشد موفق، بهترین
دارم در این و آن جهان
یک مادر شیرین زبان
یک مادر خوش رایحه
او فاخره،او فاضله
او فایضه،او کامله
او صابره، او ماجده
او فایحه،او شامخه
او عالِمه، او شاهده
هست پاره جان نبی
هست نور چشم شاه،علی
حنّانه پیغمبر است
دلسوز بابای نبی
روح پدر یار ولی
او عاشق مولا علی
مولا علی هم عاشقش
زوج جوان بی نظیر
من ناتوان در وصف جان
در وصف این جان و جهان
کوتاه گویم عرض خود
دارم ولیّه،بی بدیل
پشتم تویی ای اُمِّ من
آرام جانم ، اُسوه ام.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.