جمعه ۲ آذر
زاده از خود ... شعری از شهره توکلی
از دفتر دغدغه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۱۱۸۵۸
بازدید : ۱۱۷۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
در خود فرو می روم
عمیق و عمیق تر...
تا از خودم زاده می شوم باز...!
مشکلی پیش آمده...
____ دنیا وارونه است ! _____
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.