يکشنبه ۴ آذر
لال لاله شعری از محمد حسنی
از دفتر قریبِ قریبِ.. تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۱۸۲۷۳
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
|
وقتی معلول تو
در بیابانی، چنین معقول
و مقبول من است
چرا در پی علل نباشد
لال و
ملول و
مالامال،
دل
من همانم که از حول پلو...
لطفا
دل را به این حلول مشمول کن
بگذار مشغول بماند
به لالایی تو لال
به القایی تو نِیل
بگو:
حول تو، چقدر حال است
تا قول بعدی
تا لاله و لعل دیگر
درد برچین و از معلول خود
من را مشمول کن
که مبارک است همه حلول تو
محمدحسنی
|
نقدها و نظرات
|
درود شاهزاده سپاس در پناه خدا | |
|
درود استاد استکی سپاس از شما سایه تان همیشه گی در پناه خدا | |
|
درود ادیب رامیار گرامی سپاس از حضور شما مهرتان افزون در پناه خدا | |
|
درود ادیب پنام گرامی سپاس از شما موید باشید در پناه خدا | |
|
درود جناب کاظمی سپاس موید باشید | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.