يکشنبه ۴ آذر
جهان گردون شعری از عادل هوشمند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۵۳ شماره ثبت ۱۱۸۱۴۶
بازدید : ۲۱۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب عادل هوشمند
|
نمی دانم چگونه بنگرم دنیای دیرین را
چگونه بنگرم آن خاطرات تلخ و شیرین را
که باید زیست دیگر این زمان حال را
اما که پاسخ می دهد اینک جواب چشم هایم را
جواب اشک هایم را
جواب این صدای بغض آلودم
جواب این نگاهم را
جواب آن همه شور و نشاطم را
که دیگر نیستند آن ها
نه آن خنده
نه آن شادی
نه آن غوغا
ولیکن این چنین هم نیست این دنیا
جهان یک گوی گردون است
گهی پایین تر از پایین
گهی بالاتر از بالا
و خواهم زیست در آخر
من این جان گرانم را
که خواهد آمد آن بالاتر از بالا
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس بیکران برشما🌟🙏🌹 | |
|
درود بانو. 🌹🍀 باکمال تشکر از نظر شما🌸 | |
|
عالی خواندید🍀🌱🌻. نظر لطف شماست 🌹⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود