يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نیره شیریان(مارال)
آخرین اشعار ناب نیره شیریان(مارال)
|
تو به دل خودت عاشق باش
که عشق یاد گرفتنی ست
قدم به وادی عشق بگذار
سراب دنیا را به باد فراموشی بسپار
پای دل به میکده ی راز
جام عشق بنوش
عاشق بمان
سرب داغ قضاوت را از گلوگاه سرزمینت دور کن
درخت پر ثمر عشق را عیب باشد برگ خشک
شاخه آفت زده ایمان که می خشکاند درخت را از ریشه
به پنجه باد بسپار
از نو رویش کن ؛
سرو جنون محیای قامت کشیدن به شراب نور است
رقص شیطانی خواهش را
رها کن
که نیستند ؛ سیاهی ها خیرخواه ، عروج تو تا عرش
تو به دل خودت عاشق باش
که عشق یاد گرفتنی ست
قدم به وادی عشق بگذار
سراب دنیا را به باد فراموشی بسپار
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس بزرگوار و تبریک متقابل | |
|
درود و عرض ادب بر بانوی مهربانی | |
|
سلام ودرود بر بانوی مهربانی سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادی سپاسگزارم از لطف بی کران شما | |
|
درود و عرض ادب به همچنین بزرگوار | |
|
درود و عرض ادب بسیار عالی قلم زدید .ماندگار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد باسعادت قطب عالم امکان
امام زمان
منجی موعود
حضرت حجت ابن الحسن
عجل الله تعالی فرجه الشریف
بر همه شیعیان ومنتظران ایشان
مبارک باد