جمعه ۲ آذر
آواز کبوتر شعری از نادر امینی ( امین
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۰۴ شماره ثبت ۱۱۸۱۰
بازدید : ۱۱۰۷ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر نادر امینی ( امین
آخرین اشعار ناب نادر امینی ( امین
|
کبوتران صدایم می زنند
هر روز از کنار پنجره ام
آواز می خوانند و صدا می زند
که دور باش ازهجوم قارقارک ها
دور ازاین غوغای ریا و ودروغ
ترا می خوانم که هنوز
هم نفس روح توام
هم نفس زندگیت
هم نفس فرشته ها
هم نفس باد بهار
هم نفس رنگ خدا
رنگ سرشت
رنگ درنگ
تا دمی اندیشه کنی
بهر دلت
بهر نیاز
بهر نماز
بهر وجودملکوت
بهر تماشای سکوت
بهر تمنای وجود
بهر ترنم سحر
کبوتران ز جنس نور
در حرم قدس رضا
رو گنبدش نشسته اند
نامه برعشق وصفا
به روضه امام رضا
تا که دلی شاد کنند
عقده دل باز کنند
پر بکشند سوی حرم
همره مردان و زنان
سوی ضریح نیاز کنند
ای پسر رسول ما
ای زاده خیر النساء
آقا غریب اما رضا
در دل این خاک غریب
تو مونس همیشگی
برای این دل منی
بازکنید پنجره ها
رو به سوی حریم یا ر
هر صبح وشام سلام کنید
به همره نمازتان
به نام نامی حسین
به نام نامی رضا
به نام حجت قیام
مهدی صاحب الزمان
من آواز کبوترمی شناسم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.