جمعه ۹ آذر
پنجره ی رو به سراب شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۱۱۷۵۷۸
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
پنجره ی رو به سراب
کار من با تو تمام است ، خداحافظ و بس
آنچه گفتی همه دام است،خداحافظ و بس
به چه دل خوش کنم ای پنجرهٔ رو به سراب
شاه این قصّه غلام است ، خداحافظ و بس
شیوه ی چشم تو آزار و پریشان حالی است
جور تو شهره ی عام است،خداحافظ و بس
از گل خنده و از گردش چشم سیه ات
سهم من آه مدام است،خداحافظ و بس
مهر در خوی تو نقشی نگرفته است هنوز
این چه آئین و مرام است،خداحافظ و بس
شهد شیرین نگاهی که دل از جا ببرد
بر من انگار حرام است،خداحافظ و بس
باده ی عشق تو ای ساقی پیمان شکنان
در پی جام کدام است،خداحافظ و بس
چشم پوشید دگر از تو و عشقت واسع
کار من با تو تمام است ،خدا حافظ و بس
سید علی کهنگی (واسع) دی 1401
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استاد استکی بزرگوار | |
|
سلام آقای احمدیان عزیز،از لطف و محبت شما بسیار ممنونم | |
|
سپاسگزارم آقای کاظمی عزیز | |
|
سلام آقای فتحی عزیز،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
بسیار ممنون و متشکرم آقای صادقی عزیز | |
|
سلام آقای آزاد عزیز،رسیدن بخیر،جای شما بسیار خالی بود،خوشحال شدم از دیدار مجدد شما | |
|
ممنون از محبت شما آقای نظری عزیز | |
|
سپاسگزارم آقای اسکندری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب وزیبا بود