شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
نگاهت آرامشم را به هم می زند
بودنت صلیب وار به دارم می زند
با پای خود به مسلخ میروم ای دل
حتی مرده نم حالم را بهم می زند
خسته از تکرار مکررها می شوم
برایت یک قاتل انتحاری می شوم
5/5/2013بداهه لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.