شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
سوگند به لحظه ی رهایی
وقتی که جدا میشوم از غم
در لقلقه ی کفر و حقیقت
سوگند به آیه های محکم
در وقت ندامت و به توبه
سوگند به دلشوره ی شیرین
از گناه چشم تو گذشتن
سوگند به خاطرات دیرین
سوگند به قصه ای که هر شب
میخوانم و میخوانی و مهتاب
می خواند از آسمان آبی
سوگند به اختران بی خواب
سوگند به شوق پر کشیدن
تا مرز رهایی کبوتر
تا خیزش لاله های دلخون
سوگند به چشم و شبنم تر
سوگند به بوسه های باران
در وقت خرامیدن گندم
در دامن دشت و لاله زاران
سوگند به لحظه ی تبسم
سوگند به غصه ی شقایق
سوگند به تو به تار مویت
اشک تو ز یاد من نرفته
نوشیده ام هر شب از سبویت
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد
تشکر
زنده باشید | |
|
سلام جناب استکی
متشکرم | |
|
سلام سید هادی
ممنونم | |
|
سلام بزرگوار
متشکرم از حضورتون
موفق باشید | |
|
سلام بزرگوار
متشکرم
سلامت باشید
| |
|
سلام جناب فتحی تختی مرام
متشکرم از حضورتون عزیز
زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود