جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
تا مرا واله و عاشق دیدی
بر من و غربت من خندیدی
غنچه ای در دل من روییدُ
ناگهان بی خبر آن را چیدی
لب من لرزه زد و اشکم ریخت
تا غباری به دلم پاشیدی
گفتم از عشق تو هم میدانی؟
تا شنیدی آن طرف چرخیدی
باد پاییزی ام و روحم سرد
گفتی خاموش که تو چون بیدی
گفتم از عشق تو چون طوفانم
گفتی از عشق چرا ترسیدی؟
هر چه گفتم تو به من خندیدی
آه و افسوس نمی فهمیدی!
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام وادب
تشکر | |
|
سلام استاد
ارادتمندم
چه کنیم که دلسوزیم استاد
متشکرم از حضورتون
سلامت باشید | |
|
سلام جناب استکی همیشه در صحنه
متشکرم از حضور همیشگیتون
سلامت باشید | |
|
سلام و ادب
متشکرم از حضورتون
سلامت باشید | |
|
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون
سلامت باشید | |
|
سلام بزرگوار
متشکرم | |
|
سلام بزرگوار
متشکرم
زنده باشید | |
|
سلام بانو قشقایی
شما نسبت به حقیر لطف دارید همیشه
زنده باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خواندنی..