چهارشنبه ۱۶ آبان
-روح الماسین- شعری از سارا راد (ترنج)
از دفتر پور پاک🌱 نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۲۸ شماره ثبت ۱۱۷۴۱۳
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سارا راد (ترنج)
آخرین اشعار ناب سارا راد (ترنج)
|
زمستان ،برف ،سرما رخنه کرده!
خزان بگذشته برگش خرقه کرده
کز او مانده همه زیبایی ،ای وخ
همه عالم شده الماس و هم یخ
مبادا قلب تو سردی بگیرد
بسان برف هم رنگی بگیرد
شکن قند یخ قلب سپیدت
کز او ماند محبت ها اسیرت
بیا رویت بگردان از پلشتی
بکن دودش همه فرزند زشتی
بسان برف کن روح عزیزت
بباشد از دو رویی هم گریزت
مباشی پور جهل و هم قساوت
بشو آلوده در عشق و لطافت
برو سوی همان یاری که داری
در کوی دو دلداری ک داری
شقاوت ها ،رذالت ها رها کن
به حق ناجوانمردی جفا کن
بکن شُکرش خدای مهربانت
که او دارد به هرحالی هوایت
بکن روح بلندت همچو الماس
بکن قلبت به برف خیس اخلاص
سین . ر "ترنج"
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از نظرات سازندتون 🙏🏻🌻🌻 سعی میکنم هر بار به کمک راهنمایی های شما بزرگان بهتر قلم بچرخوانم🙏🏻 | |
|
متشکرم 🙏🏻 موفق و جاوید باشید 🌻 | |
|
درود ها متشکرم لطف دارید🙏🏻🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.