سه شنبه ۱۵ آبان
زلزله بم شعری از حمیدرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۱۱۷۴۰۸
بازدید : ۹۵۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضا حسنعلی
|
آه آه ازبچه های شهربَم
ازمصیبت هاندارندهیچ کم
گرتورادردل نباشدهیچ غم
گریه کن برمردمِ درخوابِ بَم
عده ای بودنددرسوزوگداز
عده ای سرگرم ازبهرِنماز
شهرِبَم یکباره لرزیدن گرفت
خاکِ غم برخلق باریدن گرفت
ناگهان آن صبح شدمحشربپا
جمله خوابیدنددرخاکِ سیاه
نوجوانان همچوگُل پرپرشدند
جملگی باخاک همبسترشدند
بَس جَسدهاروی هم خوابیده اند
شهرِبَم راشهرِغم نامیده اند
دوربادا ای خداوندِمُبین
این بلاازمردمِ ایران زمین
آه حمیدبردوش داردبارِ غم
ازغم ودردومصیبتهای بَم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.