شنبه ۳ آذر
سهم من میشوی که خوش باشیم؟ شعری از رکسانا زارعی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۱۱۷۳۹۷
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رکسانا زارعی
|
تو دلت را به جان من دادی
من پیام ستاره را خواندم
من به عمق زمان چنان مدهوش
که تو را توی کوچه ها خواندم
ترکه های ادب به دستت خورد
طعم گیلاس میدهد لب هات
توی دنیای تو پر از خوبی ست
من فدای تو و همه دنیات
می کَنم دکمه ی دلم را زود
من به آغوش تو دلم قرص است
ای فدای نگاه دلجویت
به می هوش تو دلم قرص است
سهم من میشوی که خوش باشیم ؟
سهم من میشود تمام دلت ؟
مرده ام در نبودنت جانا
من فدای تمام آب و گلت
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از نظر شما قالب چهارپاره می باشد .. با توجه به قالب قافیه گذاری شده | |
|
سلام و عرض ارادت سپاس از نگاه ویژه و گرمتان 😇🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
جسارتا قافیه ندارد؟