سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    سروش های دریاچه_ 45 تا 47

    شعری از

    محمد علی رضاپور

    از دفتر قالب شعری سروش نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۱۱۷۲۰۲
      بازدید : ۲۰۲   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب محمد علی رضاپور

    سروش های تالاب نیلوفر آبی
    سروش 45
     
    دشت، یکسر بهانه پوشیده
    جلوه ی عاشقانه پوشیده
    دل من هم بهانه پوشیده
    از تو خوانده سروش.

    سروش 46
    (بطور ویژه در مکتب ادبی نورگرایی)
     
    دور از آواز مرغکان بودم
    در غم شهر نوحه‌خوان بودم
    جانِ ارزان به دست
    در کلانشهری
    “قیمتِ دلخوشی- گران” بودم
    آمدم به چمن
    چای می نوشم
    عکس می گیرم
    شعر می خوانم
    و بدون حصار می نگرم
    آسمان را.
     
    سروش 47
    با من از عاشقی سخن گفت و
    سخن از عاشقی به من گفت و
    دل من برد و رفت.

    طَرَبستان، بابلعشق
    تالاب نیلوفر آبی
    تابستان 1401

    مکتب ادبی نورگرایی
    شعر پیشرو
    شعر سروش
    محمدعلی رضاپور
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴
    درود بزرگوار
    دلنشین و زیبا بودند خندانک
    زلیخا رامیار،امید سحر
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳
    سلام ودرود خدمتتان جناب آقای رضا پور گرامی خندانک
    خندانک
    سروشتان پایدار خندانک
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱
    سلام و عرض ادب آقای رضاپور گرانقدر
    بسیار زیبا سرودید و بر دل نشست. خندانک

    مؤید باشید. خندانک
    محمد علی رضاپور
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۳۴
    سلام و درود و سپاس تان جنابان لنگرودی و رامیار بزرگوار
    در پناه خدا بهترین ها نصیب تان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0