میخوام دس بکشم بروی موهات
میخوام نازت کنم آروم بخوابی
میخوام فوت بکنم به اضطرابت
که بیدار نشی از ترس و بیتابی
میخوام دس بکشم رو خط ِ ابروت
که چشمتو گرفته توی آغوش
با انگشتم ببندم مژه هاتو
که خاطرات بد بشن فراموش
میخوام دس بکشم بروی چشمات
که خوابت ببره یه خواب ِ راحت
شاید تو خواب ِخود جایی ببینی
یه شهر از آدمای با صداقت
عزیزم ! خواب یه فرصته تو دنیا
که آدما یه چن ساعت نشن بد
بیاد ِ دوست بی وفا نیفتن
که یکروز بهشون چه حقه ای زد
عزیزم ! وقتی خوابیدی می بینی
چقدر از بدی ها فاصله داری
می فهمی که برای مهربونی
چقدر حال و چقدر حوصله داری
میخوام دس بکشم بروی چشمات
که خوابت ببره یه خواب ِ راحت
شاید تو خواب ِخود جایی ببینی
یه شهر از آدمای با صداقت
میخوام بوسه زنم به طرز ِ فکرت
که دنیا رو چنین قشنگ می بینی
میخوام پی ببرم چطور میتونی
پیش هر کس و ناکس ننشینی
میخوام از نفسات نیرو بگیرم
برم سراغ ِ درد های زمونه
کشم آتیش به عشق های دروغی
که بین آدما زشتی نمونه
میخوام دس بکشم بروی چشمات
که خوابت ببره یه خواب ِ راحت
شاید تو خواب ِ خود جایی ببینی
یه شهر از آدمای با صداقت