شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
تو بیا ستاره باش و بدرخش
تا که روشن بشود خانه ی دل
خسته از ظلمت این شبهایم
غم نشسته به سر شانه ی دل
تو بیا نور بیاور به شبم
تو که مهتاب شب سرد منی
باز کن پنجره ها را دیگر
تو مداوای همه درد منی
دیگر از آینه ها هیچ مپرس
چه کسی خنده ی ما را دزدید
جای آیینه بخند ای ماهم
که لبم با تو دوباره خندید
تو بیا شعله ی امیدم باش
تا که باور بکنم گرما را
با من از تابش خورشید بگو
تا ببینم شادی فردا را
نفسم گرفته از ثانیه ها
شعر من رنگ جدایی دارد
روح من در پس این تاریکی
شوق هر لحظه رهایی دارد
به زمستان تنم هُرم تویی
که قرار است مرا گرم کنی
دل من سختتر از سنگ شده
تو بیا تا که دلم نرم کنی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرینها