سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    یلدا

    شعری از

    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۱۱۵۴۵۱
      بازدید : ۱۲۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    بگو در کوله بار خود چه داری
    به جز غمهای بی پایان پاییز
    زمستان میرسد از راه کم کم
    نرو ای همدم فصل غم انگیز
     
    خداحافظ نگو تا بگذرد شب
    نرو از برگ ریز فصل سردم
    بگو با من که می مانی کنارم
    نگاهم کن که بی تو کوه دردم
     
    بگو بی تو غروب این خزان را
    چگونه سر کنم تنهای تنها
    خداحافظ نگو با من که بی تو
    عذابم می دهد شبهای اینجا
     
    بمان تا در شب یلدا دوباره
    در دل را به روی غم ببندیم
    بمان تا با هم از برف زمستان
    بسازیم آدمک برفی بخندیم
     
    بمان تا بگذرد قهر زمستان
    بخوانیم از بهار و سنبل و گل
    نرو همبازی فصل بهارم
    بمان تا چَه چَه زیبای بلبل
     
    بگو میمانی و میخوانم از عشق
    طلوع صبح فردا با تو زیباست
    نرو تا عاشقت اینجا نمیرد
    که عشقت آرزوی من به دنیاست
    ...
    مهدی بدری(دلسوز)
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و سرشار از احساس بود خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۱
    مهدی خیلی قشنگ بود .
    داستان در بالا و شعر در پایین و کولاکی کردی .
    خندانک
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
    درود بر شما
    بسیار زیبا و دلنشین
    خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷
    سلام جناب بدری احسنت بر شما بزرگوار
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۵
    سلام و عرض ادب آقای بدری بزرگوار
    زیبا سرودید

    امید که مجالی برایتان فراهم شود تا نظرات دوستان ذیل اشعارتان را پاسخگو باشید.

    مؤید باشید خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0