شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رضا حسینی مقدم(مرد خاکستری)
آخرین اشعار ناب رضا حسینی مقدم(مرد خاکستری)
|
هیچ
پاییزی
حریف
سبز
چشم های تو نیست...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شمای خوب آرزوی متقابل | |
|
قهوه ای چشمانم چونان شاخه ایست برای برگ های سبز چشمانش | |
|
کوتاه می گویم تا بلند بداند بخواند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
.
موفق باشید .