سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تازیانه

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۱۵۴۰۶
          بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
        آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        دلم گرفته امروز دلگیرم از زمانه
        از تلخی روزگار از غصه ی شبانه
         
        از پرسه در خیابان از سردی زمستان
        دلگیرم از جدایی دورم ز آشیانه
         
        فصل بهار طی شد صبر و قرار طی شد
        شادی نمی زند باز در قلب من جوانه
         
        دلتنگم و غمینم شاید دگر نبینم
        از شور عاشقانه حتی کمی نشانه
         
        موج جنون به جانم اسیر و ناتوانم
        دورم من از آرامش از ساحل و کرانه
         
        گویا خزان گرفته باغ امیدم امروز
        طاقت نمانده در من از باد و تازیانه
         
        چشمم به راه مانده در سینه آه مانده
        ای آشنای شعرم دیگر شدم بیگانه
         
        شمع رها در بادم من پا به سر فریادم
        دلگیرم از سکوت و از قهر بی بهانه
         
        ای هم ترانه رفتی مانند یک پروانه
        ماندم در این کاشانه با سینه ای ویرانه
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷
        موفق باشید .
        جناب بدری سروده احساسی قشنگی بود .
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۲
        سلام و عرض ادب آقای بدری بزرگوار
        در محتوا زیبا و در وزن، مختل است. خندانک

        مؤید باشید. خندانک
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۱
        موفق باشید🌼🌼🌼
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0