سه شنبه ۶ آذر
128 دستمالِ اشکم کجاست؟ 3 شعری از امیرموسویان
از دفتر شعر 1391 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۳۷ شماره ثبت ۱۱۵۱۵
بازدید : ۴۹۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امیرموسویان
|
دستمالِ اشکم کجاست؟
می خواهم بپاشد به آسمان
تمامیِ گریه هایِ خیابان گردی ام را.
تا ببینند چه گونه خنده هایم را
بر قامتِ لیلی ام
تیر باران کرده ام.
دستمالِ اشک هایِ من:
اشک هایِ باریده ام کجاست؟
در شبانِ گاهانِ سکوت وُ تنهایی،
ای هم دردِ خون ـ گریسته هایِ بیداری
تکانی به خود به ده
تا تکانی بدهم
درختِ آرزوهایم را.
می خواهند. اهواز ـ 11 خرداد 1391
[1] کُنار : نام درختی ست که در جنوب می روید. هسته ی آن محکم و مانند زالزالک می باشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.