جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه جهانباز نژاد
آخرین اشعار ناب فاطمه جهانباز نژاد
|
من عاشقم تنها همين. جرم كمي نيست
شايد از آغاز زمين. جرم كمي نيست
يك شب كه باران بيترانه، بيگهر خورد
بغض من و زيتون و تين جرم كمي نيست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.