سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    عشق: همین نگاه تو ... مانده به چشم آهوان

    شعری از

    فاطمه جهانباز نژاد

    از دفتر زمزمه های شب یلدا نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۴۲۹۱۸
      بازدید : ۶۴۲   |    نظرات : ۱۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فاطمه جهانباز نژاد

    یا علی بن موسی الرضا (ع) ...
    شمس الشموس عالمی، جان و دلم فدای تو
    در شب یلدای دلم. دست من و رضای تو
    آهوی دلتنگ دلم اسیر مهر و رأفتت
    چشم و نگاه عاشقان محو تو و صفای تو
    بسته دلم به شوکت پنجره فولاد رضا
    باز هوایی شده دل، به صحن پر جلای تو
    جان جواد شاه من باز مرا فرابخوان
    تا بگشاید این دلم عقده خود برای تو
    باز سلام می‌‌دهم ... باز به این امید که
    جواب میدهی مرا ... سلام من برای تو
    عشق: همین نگاه تو ... مانده به چشم آهوان
    بین اشاره جا شود، شعر به واژه های تو
    هرکه دلش شکسته تر، از غم و درد خسته تر
    مثل کبوتر حرم پر زده در هوای تو
    شاه غریب کشورم. ماه و طبیب عالمی
    هرکه غریبه تر شده، تازه شد آشنای تو
    دعبل دل نقاره را بند به بند بیت زد
    باز به این امید که رسد به آن عبای تو
    شکسته تر نوشته ام : سلام شاه من. سلام
    نبوده یمکن الفرار ز صحن تو - سرای تو
    ..
    فاطمه جهانبازنژاد
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0