سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    سلام ای غریب شبان نیستان

    شعری از

    فاطمه جهانباز نژاد

    از دفتر زمزمه های شب یلدا نوع شعر شعرناب

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۴۸۲۳۴
      بازدید : ۶۰۵   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فاطمه جهانباز نژاد

    یاهو ...
    شب قدر و تقدیر عالم رسیده
    صدای قدم های حیدر به محراب
    خدا/ حافظت باشد ای ماه کوفه
    که فزت برب ... كعبه هم گشته بی تاب
    .
    مخوان کوفیان را به مهمان نوازی
    که کوفی نشان وفا را ندارد
    به کرب و بلا – نیزه های شکسته
    نه شرمی ز زهرا و مولا ندارد
    .
    سلام ای غریب شبان نیستان
    بهشت عدالت- علی شاه مردان
    علي مع الحق .. به حق اینچنین است
    به قاف و به سجده به معراج و قرآن
    .
    ندیده دو عالم نظیر علی را
    شه لافتی / جانشین پیمبر
    به نعم النصیر و به خیر الکثیرش
    نبوده علی در پی جاه و منبر
    .
    علی حجة الله إشفع لنا
    علی صفوة الله إشفع لنا
    ..
    علی کاشفُ الضُر و کَربَ العظیم
    علیٌّ حلیمٌ رحیمٌ علیم
     
    أبی الأئمه . وصی الرسول
    علی نور الله و زوج البتول
    ..
    فاطمه جهانبازنژاد
     
    ۱۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0