سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        پاییز دلتنگ

        شعری از

        فرامرز شعبانی

        از دفتر دلنوشته ها نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۱۱۴۵۹۱
          بازدید : ۱۶۹   |    نظرات : ۱۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرامرز شعبانی

        فصلِ پاییز که رسید مارو خبر کن
        یادی از این عاشقای دربدر کن
        فصلِ پاییز که رسید یادت بمونه
        قدِ افتادنِ برگی با ما سر کن
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سید هادی محمدی
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۳۶
        درود بر شما خندانک
        شاهزاده خانوم
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۳۸
        🍁🍁🍁🍁😊
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۰
        درود بزرگوار
        جالب و زیبا بود خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱
        عرض ادب و خوش آمد گویی خدمت شما با اینکه شعر پنجم تان بود ولی دیر خدمت رسیدم .
        و موفق باشید . خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۱
        مرحبا بزرگوار خندانک
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰
        ددرود بر شما
        خندانک خندانک
        ابراهیم کریمی (ایبو)
        سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴
        سلام و درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        محمد گلی ایوری
        سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵
        درودتان بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ریحانه حجازی(ریحان)
        سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۲۵
        درودها، موفق باشید خندانک
        محمد حسنی
        سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۰۵
        درود بر شما
        خندانک
        مهدي حسنلو
        پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱
        درود ها برادر زیبا بود خندانک
        محمد فاضلی نژاد
        سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۱
        جناب شعبانی گرامی توفیقتان روزافزون قلمتان همواره نویسا خندانک
        پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۵۸
        موفق باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0