چهارشنبه ۱۶ آبان
چه کسی هابیلیان را کشت؟ شعری از حمیدرضا جندقی
از دفتر خواب در بیداری نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۱۱۴۵۷۵
بازدید : ۱۸۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضا جندقی
|
من امیدم، نو میدم
غریق رحمتم، عیدم
چوکوهم، سنگ سنگم سخت
چو ابرم، تازه باریدم
چو رودم، جاریم جاری
غریق رحمتم، آری
به تنگم آورد خشکی
به جنگم آورد خواری
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ببین امشب چه پنهانی
نسیم سرد ویرانی
چو نخلستان خوزستان
سرم ببریده اند آنی
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
اگر دیده پر از خون است
بدون یار افسون است
جزیره نیست این دریا
چو لیلی نیست، مجنون است
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
یکی را زین، یکی را پشت
یکی انگشت، یکی رامشت
چرا از اول آدم، کسی هابیلیان را کشت؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنونم از لطفتون جناب استکی عزیز | |
|
درود و سپاس سرکار خانم حکیمی ممنونم از لطفتون | |
|
سپاس و درود جناب احسانی فر بزرگوارید | |
|
درود و سپاس جناب جاویدان گرامی بزرگوارید | |
|
درود و سپاس سرکار خانم کاسیانی ممنونم از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بودند