يکشنبه ۴ آذر
باید عزیزم ، با غم ویرانگی ها ساخت شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۲۰ شماره ثبت ۱۱۴۲۹
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
باید عزیزم ، با غم ویرانگی ها ساخت
پیشم نشست و دست دور گردنم انداخت
من زیر آوار غرورم دفن بودم ،او
-میگفت : باید ، جور دیگر این بنا را ساخت ...
پیشم نشست و با نگاه مهربانش گفت :
باید برای عاشقی کردن بها پرداخت
من پاکبازی کردم و بازنده اش بودم
او همچنان بر پیکر بیجان من میتاخت
ماری که میدانست گنجی در میانم هست
میگفت : باید ساده بود و ساده دل را باخت
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.