دوشنبه ۵ آذر
غوغای نقاره شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۹ شماره ثبت ۱۱۳۷۴۳
بازدید : ۹۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
غوغای نقاره
گنبد و گلدسته و،
رقص کبوترا و،
غوغای ناقاره
دارن میگن ،
یه بنده خدای دیگه ،
شفا پیدا کرده و،
این چه باحاله
اون شفا یافته ،
زسوی آسمونای خداوند ،
یه پیکِ و چاپاره
چند کاروانسرا رُو،
با مشقت گذرونده
پیراهنش ،
قیمتِ آسمون شده
خادما جمع شدن ، همگی دُورو بَرِش ،
که دیگه احتیاج نداره به ویلچر
داره عادی راه میره
مردمو با پَرای نرم و رنگی شون ،
دارن کیش میدن
میگن مردم ! بفرمائید
توو مهمونسرای امام مهربونمون ، موقعِ ناهاره
شاید با این شیوه ،
دست ازسرِ این خوشبخت ،
بردارند مردم ،
کمی آروم بگیرند
لطف و مِهرِخدا ،
مثل بارونِ بهاری
دراین صحن و سرا ،
یکریز میباره
ای خدا !
عشقِ به تو و،
عشقِ به عصمت چیه که ،
همیشه ی خدا ،
آغوشِ این امامِ پُراز نور،
مملو از زوّاره ؟
همگی حاجتی دارند
حاجتِ منهم ،
عاقبت بخیری ست
راضی بودن ، به رضای ،
خداوندِ رضائه
رضا راضی بود همیشه ،
به رضای تو و،
تو، راضی هستی
به رضای رضا
پس دعای اوهمیشه ،
بر پَرِملائکه سواره
ردای عشقِ تو،
بر تن اش قواره
عشقِ تو ای رضا مثالی ست ،
ز عروجِ فواره
سوی آسمان و بعد ،
سوی زمین
زلالی و،
شادی و،
خُنَکی
مثلِ پودری پُرطراوت
ذره هایی ، به پاکیِ آب ،
پُرازحیات و پُرحلاوت
بر سرِ زائرات ، دائماً میباره
من خودم را تازه حس میکنم اینجا
همچو طفلی به درونِ گهواره
بهمن بیدقی 1401/5/17
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب آقای محمدی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد | |
|
با سلام و عرض ادب آقای احسانی فر بزرگوار آمین سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید و مؤفق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.