محرم برای سینه ی عاشق فقط خداست
یعنی هنوز چاره ی درد دلم دعاست
قلب بهانه گیر که در هجر مانده ای
گوشی که بشنود غم هجران بگو کجاست؟
ای ماه من سوال که آیا نظاره ی
پرواز یک پلنگ ته دره ای رواست
دستی به بال سوخته ی شاپرک بکش
هر کس ز عشق تحفه نخواهد همان گداست
گوشه نشین خلوت خویشیم و مانده ایم
آن سینه ای که خون به دلش میشود ز ماست؟
بیچاره دل که ما نشنیدیم هر چه گفت
طعنه به دیگران زده گفتیم با شماست
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.