جمعه ۲ آذر
عرشه ی عشق شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۱۱۳۳۱۸
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
حس یک پروانه در عمق چراغ
مست در گرمای سوزان شراب
دست در دست نگاهت
می سپردم لحظه هایم را به باد..
در وجودم کاش دنیای تو بود
آسمان آبی که نه ...
رنگش به زیبایی چشمان تو بود
جای جای عرشه ی کشتی عشق
موج طوفان ها که نه...
یک اثر از موج موهای تو بود
من نیازم بود شاید انتظار
لحظه ی بو کردن عطر تو را می آفرید
لمس می کردم صدای غنچه را
تا که روز گل شکفتن می رسید
شاهد یک خودنمایی می شدم
به درون عشق جاری می شدم
می گذشتم از چرایی و نقاب
غسل می دادم نفس را با شراب
لحظه ی از خود گذشتن دائمی است
کودکی را پشت سر باید گذاشت
از همان اول خدا فهمیده بود
که هوایت را برایم جاگذاشت
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر فراوان استاد | |
|
سپاس استاد | |
|
سپاس از محبتتان | |
|
سپاس از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.