💜💙💚💛🧡❤️
من آدمی آرام و جدی وخوش اخلاق
با کوله باری عشق ، دور از هر دورنگی
همراه خوبی ، در تمام لحظه هایت
یک تکیه گاه ایمن و ، سنگ صبورم💎
میبخشم آسان دیگران را ، در مقابل;
هرگز فراموشم نخواهد شد بدی را
لبریز از احساس اما ساده هستم
جذابم و خوش قلب و پاک و با شعورم💜
اهل کلک هرگز نباشم صاف صافم
تودار و دور از حاشیه اهل محبت
در کله ی من جا ندارد حرف زوری
گاهی کمی تند وخشن گه پرغرورم💖
من دختر شهریورم ، عاشق ترینم
حسم ، نگاهم خاص، درونم مثل الماس
ترد و لطیف اما دقیق از هوش سرشار
می جنگم و بی باکم و خیلی جسورم💙
در صورتم سردی و بی روحی نمایان
اما وجودم پر شرر از آتش عشق
حل می کنم من در خودم غمهای خود را
لبخند بر لب دارم و لبریز نورم💚
شهریوری یعنی وجودت را سرشتند؛
از عطر و بوی"پونه" های وحشی دشت
گل های بابونه ، کنارش خوشه ای زرد
من رقص گندم های مواج حضورم💛
آواز غوکان را به گوشم می شناسم
صوت خوش یک جیر جیرک باز آمد
با خاکِ باران خورده و آتش رفیقم
من بوی نان تازه ی داغ تنورم 🔥
از اتفاق خوب شهریور همین به
با رنگهای فصل پاییزی عجین است
من انتها و ابتدای یک تقاطع
من فصل عاشقهای در حال عبورم🧡
شهریوری یعنی خودش آزار بیند
شاید عزیزش را پر از لبخند بیند
شهریوری یعنی مُسکن ، عشق مطلق
من چشم زخم دائم هر چشم شورم 🧿
من مستیِ آغوش قمری های ایوان
من مخمل یک سبزه زاراز قاصدک پر
با دشمنی بیگانه و با مهربانی
مانند یک ماهی به دریا جورِ جورم🏝
شهریوری یعنی طبیعت بادلت گرم
پرواز سنجاقک به دور شانه هایت
رنگین کمان بعد یک رگبار زیبا
من قطره های ریز باران بلورم 🌈
شیرینیِ همسایه ای پر رفت و آمد
طعم گس یک سیب سرخ آبدارم
من ته تغاری دو کوچه قبل مهرم
همراه پرواز پرستوهای دورم 💜
شهریوری با خود هزاران قصه دارد
همراز با مو گندمی های ته دشت
من روی پرچین های باغم پر تحرک
من آن زلال جویبار سنگ شورم 🤍
شهریوری ها چشمه ساری بی بدیلند
در گوش جانت مثل آوای بنانند
من جنسم از نوع تپیدنهای عشق است
من یک کتاب از واقعیاتی قطورم 💞
شهریوری را نشکنید ، مثلش نباشد
صبرش رود سر، میرود بی حرف و برگشت
شهریوری ام ، ماندگاری با اصالت
سبزم ،سفیدم ، قرمز و نارنج و بورم ♥️
💜💙💚💛🧡❤️
☘افسانه_احمدی_پونه☘
🦋به رسم عادت تولدم مبارک🦋
بسیار زیبا و دلنشین بود