جمعه ۲ آذر
مرغ همسایه شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۱۲۶۵۶
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
در این وضع خراب و نابهنجار،مرغ همسایه که غاز است
این گربه ایران که خجل شد،اما در دیزی ..... که باز است
ای داد از این دزدی و افساد عمومی
ولی ...... این ملت مظلوم،فقط اندکی یک چندره غاز است
ان یکی فکر ناهار و ان یکی جمعه بفهمد
گویی در میدان جهالت،پیشی هر کدام دارای امتیاز است
تنها سفر خارجه ام دید و بازدید محل است
اما سیسمونیه نوزاد ...... ، از ترکیه و راه دراز است
پوشیدن کفشه ریبکه اصل،کار هر کسی نیست
شکر که جیب خالی من،از خرید این کفش گران بی نیاز است
فرق من و نماینده ...... در این است
من در خانه نشستم، او در ...... ایران در خواب دراز است
این گرانی و تورم، از امتحان های الهیست
حرفی سخنی در خلاف این امر،قطعا سر اغاز گناه است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.